Autószöv service


Az Autószöv service felirat Csepelen található Ady Endre utca 46-os szám alatt.. Jelenleg egy használt autó kereskedés működik ott, a Ha-Rem Kft. Próbáltam felvenni velük a kapcsolatot, hogy tényleg hozzájuk tartozik-e , eseteleg ők tartják e karban, de megkeresésemre nem válaszoltak. A cég már 20 éve működik a használtautó piacon. Autó felvásárlást, bizományos értékesítést, használtat-használtra autó cserét, biztosítás kötést az összes piacon lévő Biztosítóval, Okmány Irodai ügyintézést, és minden használt autóval kapcsolatos tevékenységet végeznek. Mellette egy Lidl található, annak a parkolójból jól látszik a felirat.
A neon még mindig megvan, aránylag jó állapotban. Megkérdeztem járókelőket, hogy szokták-e este látni, hogy világít. Sajnos egyértelmű választ nem kaptam, inkább csak " azt hiszem", "szerintem igen", "hirtelen nem is tudom" jellegű válaszokat kaptam.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A neonfényes Budapest hírmondói

Kürt utcai tisztasági fürdő

Újpesti Áruház