Ruhatisztító KTSZ


A Ruhatisztító KTSZ egy kis bolt a Margit körúton a Menta Terasz Étterem mellett. A neonja a helynek még mindig megvan, látható eredeti helyén. Azt viszont nem tudni pontosan, hogy van-e még valami ruhatisztításhoz köthető tevékenység ott ? Amikor személy szerint arra jártam sokszor látható volt az, hogy eladó a helység. Nem tudom, hogy lett-e valami ebből az eladásból.  Ami fontos volt azt megtaláltam és megörökítettem. Egyébként a megörökítés pillanatában sem volt túl nagy élet a helyen, ami eléggé vészjósló a neon számára.




A Neon és a bolt

Az már említésre került, hogy a neon megtalálható és kissé leharcolt állapotban van, így a működésében már nem vagyok biztos. Ami a bolt meglétét illeti nem találtam semmi bizonyítékot annak működéséről. Van egy olyan érzése ilyenkor az embernek, hogy örül annak, hogy megörökíthette ezt a neont, ami valóban utal arra, hogy egykoron ez a bolt létezett. Esetleg még azt lehet megemlíteni, hogy a működésére utalt egy katalógus ahová az ilyen kisebb szaküzleteket jegyezték. Semmi hivatalos formája nincs ennek a katalógusnak és már a katalóguson belül sem lehet megnyitni az erre vonatkozó részt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A neonfényes Budapest hírmondói

Kürt utcai tisztasági fürdő

Újpesti Áruház